یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

یونیت دندانپزشکی و قدرت زیاد واردات این محصول به تولیدات

 

ساخت و تولید یونیت دندانپزشکی   پروسه ای کاملا تخصصی است که نیاز به افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه دارد.دانش اموختگان رشته مهندسی پزشکی علم کافی برای تولید محصولات دندانپزشکی و پزشکی را دارند و اگر از این دانش اموختگان در جایگاه مناسب استفاده شود میتوان از استعدادها و توانایی های انها به خوبی استفاده کرد  و چرخه تولید کاملا حرفه ای را در داخل کشور به راه بیندازیم.

ما در کشور قادر به تولید پیشرفته ترین موشک ها هستیم انوقت قادر نیستیم که تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی را به تولید داخل برسانیم؟ جواب این سوال صد در صد مثبت است و این توانایی برای در داخل کشور وجود دارد و اینکه تا به حال چرا ما در تولید این محصولات به خودکفایی نرسیده ایم و هنوز بسیاری از اجناس از کشورهای دیگر وارد می شوند سوالی است که در ادامه به بررسی ان می پردازیم.

یونیت دندانپزشکی    و بسیاری دیگر از تجهیزات دندانپزشکی از کشورهای دیگر وارد می شوند و دلیل اصلی ان سود زیادی است که در واردات این محصولات وجود دارد و اگر تولید راه بیفتد سود زیادی که در واردات وجود دارد به سمت تولید می رود و برخی در میان نمی خواهند چنین اتفاقی بیفتد و این نتیجه فلج شدن چرخه تولید است.

اگر سرمایه گذاران بدانند که با وارد کردن سرمایه خود به چرخه تولید چه سودی در اینده نصیبشان می شود بیشتر سرمایه خود را وارد چرخه تولید می کنند. البته در این میان برنامه های دولت نیز مهم است و باید راهی هموار را برای بخش تولید ایجاد کند.هم اکنون موانع زیادی بر سر راه تولیدات داخلی وجود دارد و باید این موانع هرچه زودتر برطرف شود وامنیت تولید بالا برود.بسیاری از سرمایه گذاران از این می ترسند که مبادا پول خود را وارد تولیدات کنندو از ان طرف ضرر کنند.این اتفاق برای بسیاری از تولید کنندگان افتاده است.

یونیت دندانپزشکی    جزو دسته محصولاتی است که چرخه تولید ان در ایران کمی به راه افتاده است و چند شرکت محدود انرا به تولید داخل رسانده اند. این برندها طرفداران خود را دارد و بسیاری از دندانپزشکان ترجیحشان بر این است که از این برندهای داخلی تهیه نمایند. ولی هنوز بسیاری از محصولات باقی مانده است که  به طور صد درصد وارد می شوند و این خودجای تاسف دارد که تا به حال فکری برای تولیدات داخل نشده است.

اعطای تسهیلات لازم به بخش تولید می تواند مهمترین قدم برای راه اندازی این بخش باشد.بسیاری از افراد توانمند در تولید وجود دارند که به دلیل کمبود و یا نبود سرمایه نمی توانند وارد این حوزه شوند .فلذا باید وام هایی با درصد کم به این افراد تعلق بگیرد تا انها بتوانند به خوبی ایده های خود را عملی سازند. از طرفی سرمایه گذاران نیزباید با اعتماد کامل سرمایه خود را به این بخش بسپارند.

یونیت دندانپزشکی    و سایر تجهیزات دندانپزشکی  و پزشکی باید در اولویت تولید قرار بگیرند تا جایی که در سالهای اتی از هرگونه واردات این محصولات بی نیاز شویم و به قدرتی دست یابیم که در چند سال اینده به صادرات این محصولات فکر کنیم.امید است تا این دستاورد عظیم به زودی با همت مسئولان و تولید کنندگان تحقق یابد.

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 17:16

یونیت دندانپزشکی محصولی که کیفیت ان بر عملکرد دندانپزشک تاثیر مستقیم دارد.

یونیت دندانپزشکی    جزو دسته محصولاتی است وجود ان در هر مطب دندانپزشکی لازم و ضروری است.این دستگاه در اصل ابزار اصلی کار دندانپزشک است و از نوع کیفیت و کارایی باید به گونه ای باشد تا به طور کامل نیازهای دندانپزشک را برطرف نماید و از طرفی دیگر بیمار هم بر روی ان احساس راحتی داشته باشد و تا زمانی که درمانش به پایان برسد راحت بر روی یونیت دراز بکشد و احساس خستگی نداشته باشد.

در میان تمام برندهایی که در بازار تجهیزات دنیا وجود دارد برندهای اروپایی از کیفیت و تکنولوژی بالاتری برخوردار هستند و خریداران که همه دندانپزشک هستند تمایل خریدشان این برندها است.البته در ایران با توجه به تفاوت نرخ دلار و ریال قیمت برخی از این برندها بسیار بالا در میاید فلذا بسیاری از پزشکان ایرانی به ناچار از برندهای چینی استفاده می کنند که البته این دسته ازمحصولات هم کیفیت خوبی دارند.

هر تولید کننده ای در هر کجای دنیا اگر بخواهد یونیت دندانپزشکی   را تولید نماید باید استانداردهای جهانی را که باید یک یونیت داشته باشد را رعایت کند تا بتواند به طور رسمی وارد بازار شود.به طور رسمی وارد بازار شدن بدین معنی است که تمام مجوزها و استانداردهای لازم را دریافت نماید و مجوز ورود را از سازمانهای زیربط بگیرد.

البته در این بازار اشفته تجهیزات دندانپزشکی در ایران برندهای بی کیفیت نیز درمیان برندهای خوب خود را جا می دهند و اگر دندانپزشک در زمان خرید شناخت لازم را نداشته باشد گول قیمت این محصولات را می خورد و خرید می کند و این مساله باعث می شود تابعدها دچار مشکل می شوند.

سعی وتلاش طراحان یونیت دندانپزشکی    بر این است تا محصولی را تولید کنند که راحتی کار برای دندانپزشک ایجاد کند و در واقع در زمانی که مشغول درمان بیمار است کمترین میزان فشار را متحمل شود و همه این موارد بستگی به نوع طراحی دارد.زاویه قرار گیری صندل و ابزارها بر روی یونیت همه و همه از جمله مواردی است که کمک می کند تا این راحتی ایجاد شود.

در واقع به نظر شخصی من و تجربه ای که در فروش یونیت داشتم این محصول تنها محصولی است که یک دندانپزشک برای خرید ان باید دست دل باز باشد و در میان برندهای خوب دنبال یونیت خود باشند .برندهای خوب و شناخته شده در این زیاد هستند و با یک تحقیق ساده در بازار می توانید به این اطلاعات دست پیدا کنید.

راه اندازی چرخه تولید یونیت دندانپزشکی   در ایران کار کمی دشوار و زمان بر است و برندهایی ایرانی از این محصول هم در بازار موجود است و شرکت هایی اقدام به  تولید کرده اند که قدمی خوب و مفید در این زمینه است.ولی بهتر است پروسه راه اندازی مجموعه های تولید در زمینه پزشکی و دندانپزشکی باید راحت تر از چیزی باشند که هم اکنون هستند تا استعدادها و تخصص های موجود که الان بی استفاده هستند به این سمت کشیده شود و در جایگاه مناسب خود مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 17:27

یونیت دندانپزشکی و چرخه تولید موفق ان در کشورهای اروپایی

 

یونیت دندانپزشکی   جزو دسته محصولاتی است که در زمینه تولید ان در کشورهای اروپایی کارهای بسیاری انجام شده و دولت حمایت های زیادی از تولید کنندگان این عرصه می کند و تا جایی پیش رفته که متخصصان تحصیل کرده در این زمینه ها را با دادن امکانات خوب و حقوق بالا از کشورهای دیگر هم جمع می کند و از تخصص انها استفاده می کند.

همه این زمینه ها باعث شده تا ما شاهد پیشرفت های روز افزون در محصولات اروپایی باشیم به گونه ای که می توان به قطعیت گفت که برندهای اروپایی یکه تاز تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی در جهان هستند و در کشور خود ما هم بهترین برندها در این زمینه اروپایی هستند و بیشتر مشتریانی که به دنبال محصولات با کیفیت هستند این برندها را تهیه می کنند.

یونیت دندانپزشکی    جزو دسته تجهیزاتی است که نه تنها کیفیت و کارایی ان اهمیت دارد بلکه نوع طراحی ان نیز باید به گونه ای باشد که کمترین میزان فشار به ستون فقرات دندانپزشک وارد شود.به طور مثال ممکن است دندانپزشک نیاز به کار بر روی دندان بیمار را برای یک ساعت داشته باشد و در این یک ساعت هر نوع فشاری به او وارد میشود فلذا طراحان یونیت بر انند تا محصولاتی که به بازار عرضه می دارند به گونه ای باشند که فشار حداقلی را به دندانپزشک وارد کند.

استانداردهای رعایت شده در طراحی از همیت بالای برخوردار است به ویژه در یونیت که به گونه ای صندلی کار دندانپزشکان است.همانطور که هر کارمند و مدیری دوست دارد صندلی کارش راحتی لازم را داشته باشد و در طول مدت زمانی که بر روی ان می نشیند کمترین میزان فشار را تحمل کند دندانپزشک نیز از یونیتی که خریداری می کند همچین توقعی دارد و راحتی ان در واقع راحتی کارش را در پی دارد و بعدها مشکلات جسمانی برایش به وجود نمی اید.

برای همین طراحی یونیت دندانپزشکی   جدید بسیار متفاوتر و کاراتر از قبل شده است و نحوه قرار گیری ابزارها بر روی ان نیز تغییر کرده.برا ی مثال دو مدل شلنگ از بالا و پایین در بازار موجود است که هر دندانپزشک بنا به نیاز خود یکی از انها را خریداری می کند.در این مدل ها دیگر نیاز نیست تا دندانپزشک ابزارها را خود سرجایش قرار دهد بلکه در مدل شیلنگ از بالا تنها با رها کردن طراحی به گونه ای است که ابزار مورد نظر سرجای خود قرار می گیرد و اینگونه فشار کمی دست ها وارد می شود .

در ایران اغلب دندانپزشکان از مدل شیلنگ از بالا استقبال می کنند و فروش این مدل در داخل کشور بیشتر است.البته در مدل شلنگ از پایین نیز میزان فشار وارده بسیار کمتر است ولی به دلیل اینکه احتمال سقوط ابزارها در این مدل بیشتر است اغلب دندانپزشکان مدلشلنگ از بالا را تهیه می کنند.

توصیه ما به شما دندانپزشکان عزیز این است که هرزمان که خواستید برای خرید یونیت دندانپزشکی   به بازار تجهیزات مراجعه کنید و از قبل انتخاب خود را کرده باشید و تحقیقات لازم را برای خرید برندی که می خواهید انجام داده باشید زیرا در بازار با گستره ی وسیعی از برندها روبه رو خواهید شد که اگر شناخت نداشته باشید نسبت به انها تنها شما را دچار سردرگمی خواهند کرد.پس توصیه ما برای شما این است که در زمان فراعتی که در مطب و یا خانه خود دارید به سایت های تخصصی در این زمینه سر بزنید و با کسب اطلاعات مفید از محصولات موجود در بازار اقدا به خرید نمایید و حتی لازم به خرید حضوری نخواهد بود و تنها با یک تلفن ساده کالای مورد نظر را ظرف مدت کوتاهی درب منزل تحویل می گیرید.

 

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت: 17:34